Patronaty Burmistrza
Zasady przyznawania Honorowego Patronatu Burmistrza Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Burmistrz Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy nie obejmuje honorowego patronatu nad wydarzeniami o charakterze komercyjnym.
- Patronatem mogą być objęte przedsięwzięcia o charakterze kulturalnym, sportowym, naukowym i lokalnym, na wysokim poziomie merytorycznym, mające bezpośredni związek z zakresem działalności oraz wartościami reprezentowanymi przez samorząd.
- Objęcie patronatem Burmistrza nie oznacza deklaracji wsparcia finansowego, organizacyjnego i/lub osobistego udziału przedstawicieli Urzędu Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy w wydarzeniu.
- W przypadku przedsięwzięć cyklicznych o honorowy patronat należy wystąpić każdorazowo.
- W szczególnych przypadkach Burmistrz może odstąpić od wymogów, jeśli przedsięwzięcie gwarantuje wysoki poziom merytoryczny i artystyczny oraz jest istotne dla społeczności lokalnej.
- Osoby i instytucje ubiegające się o Honorowy Patronat Burmistrza Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy są proszone o złożenie lub przesłanie pisemnego wniosku zamieszczonego na stronie Urzędu na adres: Urząd Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawa, ul. Ks. I. Kłopotowskiego 15, 03-902 Warszawa lub przesłanie drogą elektroniczną na adres: ppn.patronat@um.warszawa.pl – nie później niż 30 dni przed wydarzeniem. Procedura ta pozwala na wszechstronną analizę wniosku, w razie odmowy – daje wnioskodawcy możliwość zwrócenia się z prośbą o patronat do innych osób lub instytucji.
- Wnioskodawca, który otrzymał decyzję o udzieleniu Honorowego Patronatu Burmistrza Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy, podaje tę informację we wszystkich materiałach oraz na stronach www związanych z wydarzeniem.
- Projekty materiałów promocyjnych i informacyjnych z zamieszczoną informacją o honorowym patronacie Burmistrza Dzielnicy Praga-Północ należy przesłać do akceptacji na adres: ppn.promocja@um.warszawa.pl.
- Wnioski o Honorowy Patronat Burmistrza Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy są rozpatrywane w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy – tel. 22 443 79 12, email: ppn.patronat@um.warszawa.pl.
Zasady dystrybucji materiałów promocyjnych Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Materiałami promocyjnymi określa się gadżety promocyjne oraz wydawnictwa drukowane oznakowane znakiem identyfikującym Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy.
- Materiały promocyjne wydawane są bezpłatnie na podstawie pisemnego wniosku zamieszczonego na stronie Urzędu. Zeskanowany i podpisany wniosek należy przesłać w formie elektronicznej na adres ppn.promocja@um.warszawa.pl.
- O wydawanie materiałów mogą ubiegać się organizatorzy, którzy spełniają następujące warunki:
- projekt, którego dotyczy wniosek ma szczególne znaczenie dla reprezentacji i promocji Dzielnicy, jest niekomercyjny, bezpłatny oraz nie stanowi części kampanii promocyjnej,
- projekt jest zgodny z przepisami prawa i dobrymi obyczajami,
- przekazane materiały nie będą stanowiły nagród.
- Nie wydaje się materiałów promocyjnych osobom prywatnym na ich własne potrzeby.
- Wnioski należy składać najpóźniej na 14 dni przed planowanym terminem odbioru.
- Materiały promocyjne wydawane są po wcześniejszym umówieniu osobie wnioskującej lub wskazanej przez wnioskodawcę.
- Dysponentem materiałów promocyjnych jest Wydział Organizacyjny Urzędu Dzielnicy Praga-Północ przy ul. Ks. I. Kłopotowskiego 15.
- Wydział Organizacyjny zastrzega sobie prawo do odmowy zrealizowania wniosku bez podania przyczyny.
Do pobrania: